شيطان پرستي

 

 
یَاأَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ ادْخُلُواْ فِی السِّلْمِ كَآفَّةً وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ
«اى كسانى كه ایمان آورده‏اید همگى در صلح و آشتى درآیید! و از گامهاى شیطان‏، پیروى نكنید؛ كه او دشمن آشكار شماست »‏
 
بقره208
 
 
 
 
 
 
 
 
 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت16:04---26 شهريور 1392
اگر دوست داری بیا تو دایرکتوری وبلاگهای من که لیستی از وبلاگهای کار درسته لینکتو ثبت کن حتما بیا

مریم
ساعت16:04---26 شهريور 1392
این وبلاگ واقعا مال تو هست اگه مال تو ست واقعا دست مریزاد مایلم با شما و واین وبلاگ وزینت تبادل لینک کنم موافقی ؟ اگه موافقی بیا تو سایت من آدرستو بذار

مریم
ساعت16:02---26 شهريور 1392
عجب وبلاگی داری انصافا وبلاگت خوبه من ذوست دارم آدرس وبلاگتو داشته باشم آدرستو داشته باشمست دارمبیا تو سایت من آدرستو بذار

سجاد
ساعت17:16---20 اسفند 1391
بزرگترین افسوس آدم این است :

میخواهد اما نمیتواند

و به یاد می آورد روزی را که ،

میتوانست اما نخواست ...!


مائده
ساعت23:49---19 آذر 1391
فاطمه ی غزیز من لینکت کردم... تو هم منو با عنوان:
~*¤ [صاحبღها] ¤*~
لینک کن.. ممنون گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 آبان 1398برچسب:,ساعت 18:43 توسط فاطمه| |


Power By: LoxBlog.Com